29 January 2010

Haigh Waterford

Ieri dimineata la 6 am plecat spre gara din Dublin (Heuston Station) si de acolo am luat trenul spre Waterford. What can I say..trenurile lor arata mai bine ca ale noastre :) Si merg si mai repede. Fiecare 4 locuri au cate o masa...priza proprie...daca vrei sa cumperi ceva de mancare vine ca in avion sa te serveasca....numai laude:)
Dupa ce am ajuns, direct la meetinguri ne-am dus..long day... S-a terminat cu totul seara pe la 6.30 cand am ajuns la hotel (Days Hotel).



Frumoasa privelistea de pe geam...cu raul care trecea prin fata hotelului. Camera...as zice ca era cam comunista (nu cred ca pot sa le zic asta la irlandezi..nu cred ca ar intelege la ce ma refer). Cel putin semana izbitor de tare cu camerele din hotelurile de 10 etaje in care am stat la Voineasa si Covasna.

Seara, inainte sa ne oprim sa mancam undeva, am fost la un "pint" de bere intr-un pub foarte dragut. Avea pe pereti tot felul de bancnote semnate de cei care le-au lasat pe acolo. Am gasit si 3 bancnote de 1 LEU :) Ziceau ca dupa ce se umplu peretii cu bancnote le duc pe toate la banca si ei le doneaza intr-o actiune de caritate.

Ne-am oprit sa mancam la un restaurant italian...very nice people there...si atmosfera era romantica:) Cristi a mancat o pizza delicioasa :) cu vinete la gratar pe ea:) Si eu un meniu cu peste si sos.


UPDATE:
We are back to Dublin!
Ne-am intors inapoi cu masina..parca am facut mai mult decat cu trenul...parca!
Anyway...am facut cateva poze cu telefonul. Am plecat pe soare din Waterford si am ajuns pe "sprinkels" in Dun Laoghaire :)

So...here are some photos:











PS. I forgot my camera this time :-|

1 comment: