05 February 2010

Airplane Tickets

Azi dimineata am fost bucuroasa ca ne-am urcat IN SFARSIT in autobuzul bun. Tot timpul ne urcam intr-un bus care oprea in toate statiile sa culeaga cate un om si pe la jumatea drumului ne depasea urmatorul autobuz (cu acelasi numar) fara oameni fiindca ne opream noi sa ii culegem din statii. Si autobuzul care pleca mai tarziu nici nu se oprea asa des dupa oameni...si ajungea si inaintea lui al nostru! Nu era corect!
Azi...a fost o alta poveste :) Ne-am urcat in autobuz...si mergem...si mergem...nimeni nu urca si cei 3 oameni din autobuz nu vroiau sa coboare. Trecem de statiile "critice", acele statii in care tot timpul se gaseste o persoana care vrea sa urce sau sa coboare.
Cand ajungem pe Stillorgan (asta fiind pe la jumatatea drumului) vedem autobuzele care au curatat toate statiile:) Doua 46A ne-au facut noua traseul lin :)
S-a facut dreptate :D

Ma uit azi pe siteul Carpatair (nu intentionez sa le fac reclama) si caut, din nou, cat costa un bilet de avion Timisoara-Sibiu. Bine, am mai cautat de 10 ori inainte si stiam ca e 120 RON cel mai ieftin. Dar surpriza....de data asta scria ca e 62 RON. Am zis "wow"...avand in vedere ca trenul costa 41.3 aveam impresia ca e o super afacere:)




Next Step (de care uitasem)....Never forget about the taxes!!!
Asa ca, dau click pe Continue...tananana!!



Ok....160 RON taxele....ce sa mai zic...
S-ar putea ca totusi sa fi ieftinit biletul de la 120 la 62 RON, dar asa mari taxe???

No comments:

Post a Comment