14 February 2010

New bikes in town

We have bikes !!!!
Ne-am cumparat ieri 2 biciclete...una mie, una lui...una de fete, una de baieti :)
Cristi a fost foarte discret cu vanzatorul..i-a zis ca n-am mai folosit bicicleta demult :) Ca dac ii zicea "deloc" cred ca nu mi-o dadea pe mana :P
Si cand am venit de la tura de verificare...imi zice tipul "It gets time till you get used again". Nu stiam la ce se refera :P Now I know :) E mai greu cu tinutul ghidonului drept...dar acum face S-uri tot mai subtiri :) I'm becoming an expert :P

Poze cu our brand new bikes: Bikes

Si fiindca am vrut aventura :P Am facut primul drum cu bicicleta pana la Lidl (2.5 km dus...2.5Km intors). Foarte greu la deal...ba dai de un deal..ba de o vale...noroc ca mai sunt si vai :)

Cand a ajuns indianul acasa seara s-a trezit cu bicicletele in sufragerie :) Ne zice ca si el se gandeste de ceva vreme sa isi ia una. Cica in IRL pot sa iti iei bicicleta prin firma si primesti discout de 50%...dar noi nu ne incadram in categoria asta.

Astazi dimineata am plecat cu bicicletele la plimbare pe Pier-ul de Est. L-am parcurs mai repede decat pe jos :) Fiind vreme faina..iar era plin de lume, copii, catei, pisici....
Pictures

Dupa pranz am mai facut o plimbare, dar cu bus-ul de data asta, pana in Centru..si ne-am intors acasa franti :)

No comments:

Post a Comment