20 February 2010

Trip to University

Azi am incercat un drum pana la faculta cu bicicletele. Daca stateai pe loc la soare te incalzeai destul de repede...deci e destul de frumos afara. Am facut un pic sub 40 de minute cu 4 opriri ( pentru a verifica GPS-ul daca suntem pe calea buna :) ). Avand in vedere ca autobuzul face tot atat....am iesit bine :)

A descoperit Cristi si de ce am murit eu cand am urcat dealul last time. Era pus un lant gresit, peste un metal, si il freca. Acum am pedalat ca prin vis :)

Ieri am iesit in oras sa mancam cu cativa colegi din lab (A parasit un coleg PEL group). Am fost la Market Bar. Au servire tip Tapas. Adica fiecare comanda ceva si se imparte totul la toti (Spanish way). Acum ca ma uit pe site au poze foarte faine:)

After that, am fost la un bar peste drum. It's the bar with no name. I se mai zice Snail Bar fiindca are un melc la intrare :) De fapt...e o casa veche cu multe camere pline de oameni care isi savureaza berea :) Poti sa iesi si in curte...unde am si stat o vreme...dar cam frig for my tastes. Oricum fetele de aici nu par sa aiba treaba cu gerul de afara:) Umbla in fuste scurte, fara ciorapi, cu tocuri imense pe care abia stiu sa mearga si cu o bluzita subtire foarte decoltata...Strage:)
La ora 9 s-a servit la cine a vrut James Joyce. Am incercat fara nimic...too strong. Am incercat cu cola...a mai mers cum a mai mers :)

Am ajuns destul de obositi acasa. Totusi ne-am pus sa ne uitam la un film pe care nici n-am apucat sa-l terminat de vazut:) Amadeus. Very nice movie :) Recomand :)

2 comments:

  1. am studiat meniul, as servi chiar acum niste Orange Cheesecake:D Si cred ca stiu ce vrea Vlad:Deep Fried Calamari with chilli mayonnaise:)))

    ReplyDelete
  2. Nu am fost incantata de calamari :)

    ReplyDelete