28 February 2010

Vine primavara !!

Maine e prima zi ce primavara...sper ca si aici :)

Ieri am iesit cu bicicletele la plimbare spre Obeliscul din Killiney. Am pedat cat am pedalat pana a inceput dealul si n-am mai putut :) Si drumul era foarte ingust cu ziduri pe margine, masini... deci oricum nu se putea decat la pas. Plin de ghiocei prin curtile caselor si alte floricele :)

Am facut un popas la intrarea in parc unde am savurat un suc de mere si un capuccino...delicios :)
Cred ca toti ne-au admirat ca am reusit sa urcam cu bicicletele pana acolo :P

La obelisc aceiasi catei se jucau pe acolo :) Mult mai cald decat data trecuta cand am fost acolo!
Next time ne-am propus un mic picnic acolo :) Landschaftul e minunat ! :)

La coborare am luat-o pe o potecuta....care a fost plina de scari :) Asa ca am stat mai mult cu bicicletele in brate. Dar dupa ce am ajuns jos am pedat numai pe marginea marii :) What a view :)

Ajunsi acasa, Cristi si-a propus sa faca pizza. El s-a ocupat de framantatul aluatului :) La final a iesit o pizza.....mama mia :) O tigaie mare de pizza numai pentru noi doi :) Cum ne-a mai ramas aluat azi dimineata am facut tura a doua de pizza..mai buna decat cea de ieri :)

Ce recunoastere mai buna a calitatilor noastre poate sa existe decat expresia chinezului cook chief cand a vazut pizza scoasa din cuptor. Priceless :) Nu i-a venit sa creada cand a vazut pizza noastra aratoasa :) A zis ca vrea retete :P Mai vedem :P well...for a first time a iesit foarte bine :)

1 comment:

  1. Eh... fa si tu o zamă d-aia cu ciolan, ca acasa :P

    ReplyDelete