21 March 2010

Activitati de week-end

Tocmai ne-am intors din oras. O vreme frumoasa de primavara....cald si placut de iti vine sa dai geaca jos de pe tine :) Am facut o incursiune prin Temple Bar si ne-am oprit la Temple Bar Pub. Cristi a servit Bulmers si eu un irish coffee :) Un bar dragut cu oameni de toate varstele...si tineri...si in varsta. Am avut parte si de muzica live...era un cantaret acolo care canta tot felul de melodii de petrecere. Unul dintre barmani fredona si el :) Erau si cativa scotieni pe acolo...cum i`am recunoscut? Pai erau in kilt :)

Ne-am mai plimbat prin zona...am facut niste poze...si ne-am oprit sa mancam la St Stephens Green ceva mancare chinezeasca.
A urmat o plimbare in parcul cu acelasi nume :P Plin de lume in el. Si ce mi s-a parut cel mai fain era ca multi dintre ei stateau pe iarba si se bucurau de soare :) Nu exista la ei "Nu calcati iarba!". Era si plin de flori care acum incep sa infloreasca asa ca au profitat irlandezii din plin de vremea asta frumoasa :)


Ieri seara am mers la cinema si am nimerit un film fain...comedie :)The Bounty Hunter. Daaar....inainte de asta...a vrut Cristi sa mergem la pub-ul de langa cinema. Nu incetez sa ma uimesc ce pub-uri frumoase pot sa aiba irlandezii. Mi se pare genial sa poti sa stai intr`un local in care sa nu te imputi de fum de tigara...sa nu fie muzica data la maxim....sa poti discuta .... sa vezi oameni de toate varstele femei si barbati ca beau un pahar de bere...intr`un local primitor.

1 comment:

  1. The Bounty Hunter... Jennifer Aniston... tot astept sa apara DVDRip-ul pe torente :))

    ReplyDelete