29 March 2010

Climbing Hills

Weekendul asta...am escaladat muntii Irlandei... mai precis am urcat la Bray Head (Ceann Bré). Cica e un loc favorit pt "hillwalkers"...hill...nu mountain:) Da....e la o inaltime de 241m. Sus de tot este o cruce din beton. Asta a fost targetul nostru!. Ne-a cam pacalit putin..la baza era drum frumos lin...la un moment dat au aparut scarile si in mijlocul "padurii" (care de fapt erau tufisuri) s`au terminat scarile si au aparut scarile facute din radacinile copacilor :) Am zis ok...cat poate sa mai fie pana in varf. A mai fost :)
Oricum...targetul nostru a fost atins. Ce batea vantul sus! Dar a meritat pentru privelistea de acolo:)



Am prins si un pic de curcubeu.
La coborare a mers mai greu ca la urcare :)

Ajunsi jos, infometati, ne-am oprit la Porterhouse sa mancam ceva:



Im...aripioare cu sos mild...frigarui cu mujdei si lamaie...si bere :) Te lingi pe degete nu alta :)

Duminica am fost la plimbare prin centru prin parcul St. Stephens Green...pliiiin de flori. Ii suspectez ca le plantasera acolo recent.... As usual, unde`i soare stau si irlandezii pe iarba :)

Azi s`a stricat vremea....ploua :( Ne`am dus bicicletele la revizia de 6 saptamani. Sper ca maine se opreste ploaia sa le putem lua cu noi :) Desi....astia zic ca o sa ploua pana miercuri....We'll see.

In weekend sa fie vreme faina. Avem liber de vineri pana luni si vrem sa facem o excursie pana in West cu main target Cliffs of Moher :) Asa ca am rezervat sambata noaptea o camera la un B&B si ne indreptam spre el cu o masina cu volan pe dreapta.

No comments:

Post a Comment