19 March 2010

Retrospectiva

Toata saptamana, incepand de vineri pana joi a fost St. Patrick's Festival.
Sambata am fost pana in centru la un parc de distractii....destul de slabut...putine jocuri.
Am facut si o vizita pana in Bray unde altfel au stat lucrurile :)

Poze Sambata

Tot felul de jocuri care te invarteau pe toate partile numai bune pentru copiii de 14-15 ani care se inghesuiau la ele. La unul dintre invartitoare se taiase curentul si au ramas toti suspendati in aer...creepy.

We had also our first ice cream this year......si ce buna si cremoasa a fost ! :)

Miercuri fiind St.Patrick's Day am avut zi libera. Ne-am grabit dis-de-dimineata sa mergem la parada sa prindem loc bun in fata. Parada era programata sa inceapa la ora 12 asa ca la 11 eram acolo...lipiti de gard :)
Abia pe la 1 au ajuns cu parada pe portiunea de drum unde eram noi.....Eram deja obositi de numa! :) Anyway....a fost foarte frumoasa si interesanta.

Poze St. Patrick's Day

Toti oamenii aveau ceva verde pe ei...un trifoi in obraz...o palarie mare verde...cordeluta cu trifoi.
Din pacate, facusem asa de multe poze inainte de parada ca pe la sfarsitul ei....aparatul meu s`a gandit sa ma anunte ca are Battery Low....great! Cred ca a imbatranit...
Dupa parada abia am gasit un loc liber undeva sa mancam...toate barurile erau pline ochi ! Am gait pana la urma o pizzerie unde am comandat o pizza de 16 inch :-| I know....nu ne asteptam sa ocupe toata masa :D Dar am reusit sa o mancam pe toata :D


Am primit cadou de la Cristi un accesoriu de bicicleta :) Un cyclocomputer ! Asa ca pot sa-mi verific evolutia pe bicicleta :D
De exemplu: Azi pana la scoala am facut 6.82 Km in 23 minute.
Imi zice si cate calorii consum si fat-burn-ul. Ce mai...un real ajutor la bicicleta omului :)

Dupa 2 saptamani de bycile riding am economisit impreuna aproape 40 de euro. Well...not bad! :)

No comments:

Post a Comment