10 March 2010

Spring is here

Avem parte aici de o vreme superba :) Soare everyday...cine si`ar fi imaginat ca sta soarele o zi intreaga pe cerul Irlandei si ca pot exista zile in sir fara ploaie :P Eu nu :) In sfarsit la ora 8 dimineata e soarele sus pe cer si cand trag jaluzelele se lumineaza toata camera....si seara la 6 nu e bezna :)

Incepand cu 8 martie mergem cu bicicletele la scoala...adica ... de 3 zile:) Ne-am cumparat lacate level 7....si din 2h in 2h aruncam o privire pe geam sa vedem daca mai sunt la locul unde au fost parcate :)

Am facut si cumparaturi cu bicicletele:) Am fost pana la un Lidl un pic mai departe...se ajunge greu la el ca se urca un deal si eu, of course, ca imi dau duhul:) Dar cand plecam de acolo incarcati de bunatati ... mergem snur :)



This is the road...6.3 km...25 minute sa-l parcurgem. Am invins autobuzul :) We are faster and stronger :) Pedalam cu 4m/s (parca suna mai bine decat 14.4 km/h) . Who's the best?? :)

And now some statistics....

Speed of the fastest human running

Man...they are fast.
Oricum....am merge si mai repede daca nu ar trebui sa ne oprim la stop...sa ne ferim de masini....sa mai franam.... :P

Enough about our bicycle riding capabilities :)

Vineri am fost la film...Avatar 3D. 7 euro biletul (noroc ca suntem studenti) + 0.50c ochelarii (care ne raman noua).
Am fost cu indianul ca el nu vroia sa mearga singur la film.
Prima oara cand am cumparat biletele ne-am mirat ca nu e cu locuri si ma gandeam ca o sa fie imbulzeala...bataie pe locuri...Dar n`a fost asa:) Cand am intrat noi in sala eram max 4 locuri ocupate si noi le-am luat pe cele mai bune :)
N-o sa comentez filmul.

Next to be seen: Alice in Wonderland (3D)

1 comment:

  1. Deci:
    1. Avatar it's nice :D
    2. Io zic sa-ti iei lacate level 10 ca poate ajung mai multi romanashi p-acolo :))
    3. Ia-ti role :P

    ReplyDelete