08 April 2010

Easter Trip

N-am mai scris de mult...stiu...dar s-au intamplat atatea!

Am avut aici 4 zile libere Paste...de vineri pana luni inclusiv, si am zis sa profitam de minivacanta sa mergem si noi undeva. Asa ca ... am inchiriat o masina si am plecat in vestul Irlandei:)

De fapt, in prima zi am fost un pic mai la sud de Dun Laoghaire, ca sa ne obisnuim cu masina, cu soferii cu codusul pe dos. Am fost la cascada Powerscourt si la Powerscourt Gardens. La cascada ne-am udat "putin"...au cazut "cativa" picuri din cascada si pe noi :) Gradinile sunt foarte frumoase...au in interior gradinile italiene, gradinile japoneze, cimitirul cu animalele care au apartinut familiei Wingfield si Slazenger. Tot in zona, se afla si Garden Pavilion, un loc plin cu flori pe care poti sa le cumperi si tot felul de ornamente. Ca peste tot in Irlanda, bineinteles ca acolo gasesti si un teren mare de golf :)

Cu incalzirea facuta, a doua zi am decolat cu buburuza noastra agera cate vestul Irlandei, spre Galway unde urma sa stam o noapte si dupa aceea sa mergem la Cliffs of Moher, targetul nostru principal:)

Ne-am cam pacalit cu autostrada M50 de care ne-am speriat ca de albine. Cand am inchiriat masina ne-au pus sa semnam ca luam la cunostinta ca M50 e barrier-free tolling motorway. Am cautat pe site ce e cu M50 si cica vom fi taxati de fiecare data cand folosim M50 (asa au lasat sa se inteleaga). Asa ca...n`am luat-o pe M50 (autostrada care ocoleste Dublinul cu o gramada de iesiri). Ulteriooooor am aflat ca de fapt esti taxat doar daca folosesti o portiune de pod intre iesirea 6 si 7...cu care, of course ca noi nu aveam treaba si puteam sa folosim linistiti M50:) Dar nu`i bai.

Am iesit pe M4 ... dupa aia pe M6...ambele cu taxa...cu bariera de data asta:) Am ajuns in Galway pe la ora 2 dupa masa. Ne-am cazat la B&B Abbeylee, in Rose's room, si dupa ce ne-am tras sufletul am facut un mic tur (100km) spre Connemara. Ne-am oprit la castelul Aughnanure si la o gramada de lacuri care impanzesc zona...si un pic pe la mare. Am avut noroc de soare...si un pic de grindina cand ne pregateam sa iesim din masina si sa mergem la castel :)

Seara ne-am plimbat prin Galway. E o straduta acolo plina de baruri si restaurante. Abia am gasit un loc unde sa mancam. Am poposit la Spanish Arch si am mancat la pultul barului :)

Duminica dimineata am luat micul dejun la B&B. A fost asa de satios ca nu mi s-a facut foame pana tarziu :) Si am decolat spre Cliffs of Moher cu opririle de rigoare solicitate de mine pentru sesiunile foto :) Partea de vest e plina de garduri din pietre care separa zona fiecarui locuitor. Is garduri din pietre asezate una peste cealalta fara nici un "lipici" intre ele...daca vrei poti sa iei o piatra si sa pleci cu ea :)

Am ajuns si la Cliffs of Moher...si ce peisaj :) Si ce zone periculoase! Am mers pe cliff-uri, am trecut de pancarda "DO NOT PASS" ... a meritat :) I-am vazut pe Atlantic Puffins si pe Peregrin Falcon :) A fost bine ca n-a batut vantul ca sa nu para si mai inspaimantatoare zona:)
Next time o sa luam barcuta sa ne plimbe pe ocean la baza cliffurilor :)

Inapoi spre casa am luat-o prin Limberick, pe autostrada M7...dupa aia N7...si dupa aia iara M7 :) Primul M7 numai ce s-a deschis si inca nu e unit cu ultimul M7 :) Autostrada fara taxa :)

No comments:

Post a Comment