10 April 2010

enervantul cont de e-mail Yahoo si solutie pentru a-l face "utilizabil"

Prima mea casuta de e-mail a fost una pe yahoo. Toate bune si frumoase pana cand a trebuit sa am un e-mail oficial si mi-am mai creeat un alt cont tot pe yahoo. Primul cont de yahoo mi-a fost furat pentru o perioada destul de lunga (acum il pot folosi iarasi), astfel mi-am mai creeat unul. Deci, in total detin 3 casute de e-mail la Yahoo.

Intr-o buna zi am descoperit Outlook de la Microsoft care da facilitatea de a conecta computerul la un cont de e-mail si contul se poate folosi fara a mai intra prin browser pe pagina de e-mail care e de-a dreptul exasperanta. Atunci Yahoo lasa conectare remote la e-mail prin POP3 (destul de slabut protocolul - dar mai bun decat nimic).

Intr-o nefericita zi, cei de la Yahoo s-au decis sa taie "macaroana" la POP3 si dus a fost visul meu. Din nou trebuia sa intru pe pagina de mail Yahoo care nu stiu de ce, la mine nu tinea minte user-ul si parola si de fiecare data trebuia sa le intoduc, si nu vreau sa ma repet dar am 3 conturi :D

Si dupa ceva timp, o fericita descoperire a reinviat conturile de yahoo... Thunderbird de la Mozilla. In cadrul acestei aplicatii se poate instala un Add-On numit "WebMail notifier" care se conecteaza la oricate conturi de e-mail doresti si cauta dupa e-mail-uri noi. Daca doresti sa consulti un anumit cont, intrii pe acela tot prin acest Add-On automat fara log-in. Genial !!!
Mozilla Thunderbird functioneaza foarte bine cu GMail, asa ca toate panzele sus pentru GMail iar Yahoo a ramas codas. Important... GMail ofera IMAP pentru a accesa contul prin intermediul unei aplicatii, ceea ce inseamna ca poti sa aduci pe computerul personal toata casuta de e-mail cu foldere cu tot. Avantaje... poti cauta un e-mail chiar daca nu ai net.

Strigator la Cer este ca Yahoo cere bani sa te lase din nou sa te conectezi la POP3 sau sa zici ca esti din nu stiu ce regiune a Globului ca sa te lase gratis. E ca si cum cineva iti cere bani sa te lase sa te dai cu bicicleta iar altcineva iti ofera o masina gratis.

No comments:

Post a Comment