11 April 2010

Oriental food

Numai ce m-am trezit dupa un movie night and popcorn time. Am vazut aseara The Road...too sad!!!! Asa ca ne-am mai uitat la un film, comedie, It's complicated ... foarte dragut :) Dar nu s-a terminat cum ma asteptam eu :)

S-a deschis chiar langa noi, la Bloomfields Shopping Center, Oriental Buffet si are la oferta joi,vineri si sambata All you can eat cu 9.99 EUR. Asa ca...vineri am fost si noi prezenti acolo..am mai primit la intrare si un leaflet care ne dadea o reducere de 2 EUR deci...perfect :)

Ce aveau pe acolo...fish fingers, onion rings, pui in tot felul de sosuri, scoici, creveti (cand le-am vazut piciorusele parca mi-a disparut pofta de ei), orez, sushi (cam dezamagita de el), cartofi.....o gramada de chestii!
Si desert :) Salata de fructe si un fel de gelatina, care am vazut ca e prezenta la toti asiaticii. Ce n`au avut astia, dar am vazut la alt all you can eat asiatic, au fost banane in zahar ars...astea au fost bune.
Cristi a zis ca a vazut si supa.....dar eu n-am vazut-o :) Oricum dupa ce am testat supa de chinezi...nu ma tenta oricum:)

Cei care servesc pe acolo sunt toti asiatici...te intelegi un pic mai greu cu ei. Eu am cerut herbal tee si el tot imi dadea de inteles ca nu au herbal tee, dar de fapt zicea ca au herbal tee....complicat :) Am cerut herbal tee si mi-a adus green tee :)

Of...ce conceptii complet diferite avem despre ceaiuri! Eu zic ceai la orice cu plante...si la ei ceai e numai ala negru :)

Astazi o sa facem o vizita la Porterhouse la Bray :) Pentru niste aripioare in sos :)

No comments:

Post a Comment