22 April 2010

We have tickets !!!

Ne-am cumparat si bilete de avion pentru la vara sa venim acasa :D Ieeei! Aseara am cumparat un sfert de drum ( Dublin-Paris) ca am putut plati cu cardul Laser. Si restul le-am cumparat azi cand au intrat banii pe Visa si numai bine a fost ca biletul de la Londra la Dublin s-a ieftin de la 6 GBP la 3 GBP :) Astia de la Ryanir numai din astea fac...ba le scumpesc peste noapte...ba le ieftinesc. Cred ca au un om angajat special pentru asta!

Deci...in 4 iunie suntem in Timisoara...numai sa nu avem surprize cu evenimente neprevazute!

O sa revin cu un alt post despre taxele care vin cu biletul de avion...care ajung sa fie mai mari decat biletul in sine!

Ieri mi-a venit si cablul USB de la WD :) cumparasem un hard disk extern la super oferta dintr-un magazin aflat in celalalt capat al Dublinului si acasa am vazut ca nu merge cablul USB. Asa ca le-am scris mail la WD si aia au zis ca`mi trimit un cablu nou...si ieri a ajuns :) E si mai fain ca ala vechi :D Ce simplu s-a rezolvat treaba.. nu tu mers la magazin, explicat ca produsul e in garantie...primit banii inapoi fiindca era ultimul produs si altul nu mai au...easy peasy

No comments:

Post a Comment