02 May 2010

Back in business

Weekendul asta avem weekend prelungit...luni avem liber ca e May Bank Holiday.
Ieri cred ca am dormit mai mult decat am stat treaza. Pentru prima oara s-a trezit Cristi inaintea mea. La 3 dupa masa dormeam iara. Si la 11.30 seara iara.
Am fost ieri la All You can Eat (again) si seara ne-am uitat la Bee Movie, pe care l-am inceput cu o zi inainte dar Cristi a adormit la el pe la jumate :P

Ce-am mai facut lately? Pai..mi`am luat o pereche de balerini si abia ieri am apucat sa-i iau prima oara la purtare:) Si o gentuta faina :) Ah...si 2 bluze fiindca am ajuns la concluzia ca are Cristi mai multe haine ca mine si nu se cade :P

Ce filme am mai vazut la cinema....Centurion, trebuie sa recunosc ca m-a tinut cu mainile la gura tot filmul desi a trebuit sa-mi acopar mainile la anumite scene ca erau cam "taioase" si prea dure pentru mine. Am mai vazut si The Ghost Writer...destul de dragut filmul, pacat ca a murit actorul la final :)

Azi ne-am cantarit la Boots....si realitatea e trista :(
Am 170 cm si 60,4 kg si un BMI = 20. BMI-ul e bun...dar cu kg trebuie avuta o discutie :) Sa vedem cat o sa am cand ma intorc din Romania :)

Vineri, cand am plecat de la scoala am prins si prima ploaie cu bicicletele. Groaznic sa biciclesti cand e ud pe jos...atata zgomot fac masinile incat cand am intrat pe strada noastra s-a facut complet liniste ! Parca si soferii is mai nebuni dupa o rafala de ploaie!

No comments:

Post a Comment