25 May 2010

Relaxing week-end

Am facut un test de germana pentru clasele III - IV :) Si m`am descurcat bine...mai putin cu der/die/das... ma depasesc :)
Stiu, trebuie sa lucrez pentru scoala ( am cam tras chiulul in ultimele zile ) dar asta a fost asa de relaxare.

Vorbind de relaxare, week-end-ul asta care a trecut ne-am relaxat de numa'. A fost foarte cald si ca urmare m-am imbracat cu bluza cu maneca scurta pentru prima oara de cand sunt in Irlanda ( azi deja am renuntat la ea ).Cristi a fost mai cutezator..si-a luat si pantalonii scurti! Ne-am luat bicicletele super sonice, sacul de dormit si merindele in ghiozdane si ne-am dus in parcul din Blackrock. Ne-am asezat langa laculet cu fata la soare sa ne vitaminizam. Lebada de pe lac avea 9 puiuti mici si gri si un lebadoi care o pazea de noi :) Cand am trecut pe langa mare era plin de oameni in apa in costume de baie...si o gramana pe plaja la bronzat :)

Seara am iesit la film (Eu, Cristi si Patrick), la Cop out. Fain filmul, amuzant...merita vazut :
Da...am mancat si o cutie MARE de popcorn !

Duminica am fost la Glendalough cu sis, Gabi si Dani, big boy :) Cand am vrut sa plecam sa ne plimbam pana la Round Tower a vrut sa vina si el cu noi:) Dar l-a momit sis cu inghetata :)
Ne-am si bronzat la cat de tare a fost soarele :)



Prin aprilie, cand mergeam cu bicicletele ne tot intalneam noi cu autobuzele Aircoach, care fac ture pana la aeroport din diverse puncte. Le-am scris la cei de la Aircoach sa-i intreb ce-s cu autobuzele lor prin Dun Laoghaire ca pe site la ei nu scria ca au ruta si pe la noi. Daca ar fi avut ar fi fost super ca am fi avut cu ce sa mergem la aeroport cand venim acasa.
Mi-au si raspuns la mail ... ca inca nu au dat ruta prin Dun Laoghaire in folosinta.

Ei bine...de cateva zile ne intalnim cu ele si la dus spre scoala...si la intors...si pe un sens si pe celalalt. Am zis "nu se mai poate" ! Poate prin aprilie faceau teste de timp si de aia mai aparea cate unul razlet...dar acum ?? Si acum or sa`mi spuna ca nu au ruta prin Dun Laoghaire ?
Intru la ei pe site si surpriza, ruta noua care trece prin Dun Laoghaire :) A fost introdusa in 4 mai la cateva zile dupa ce mi-a raspuns aia la mail !
Great! Acum avem cu ce sa mergem dimineata la ora 4 la aeroport :)

Mai e o firma care face transport la aeroport, dar astia aveau prima plecare din Dun Laoghaire pe la 4 si ceva si mi-era teama ca sunt cam la limita cu timpul. Am fost uimita ca in mail mi-au zis ca le pare rau ca nu pot sa merg cu ei dar ca imi recomanda Aircoach`ul. Rivalii lor pe piata ! E a doua oara cand patesc ca o firma sa`mi recomande o alta firma :)

Oricum, acum putem sa alegem la cat vrem sa plecam de acasa ca astia de la Aircoach au din ora in ora ture si intre 3 si 7 dimineata au din jumatate in jumatate de ora :) Ce ii si mai fain e ca ajungem la aeroport in 45 de minute, o sa fie record de timp avand in vedere ca pana la sis facem o ora jumate.

No comments:

Post a Comment