03 June 2010

Numai maine nu`i poimaine

Nu prea se mai potriveste titlul ca e deja trecut de ora 12 (acum am vazut)...dar imi place mie :)
Deci, dupa noile date actualizate, maine plecam acasa cu avionul de Franta :)
Ne-am chinuit astazi acasa sa facem online check-in cred ca vreo 2h ( pe putin ). Tot pica conexiunea de net...si cand reuseam sa ne conectam ( asta dupa vreo 30 de incercari ) in 5 minute pica iara.
Asa ca online check-in s-a desfasurat in 4 etape, dupa cum urmeaza:
1. Completat date pt primul zbor, dupa care conexiunea a picat. Noroc ca s-au memorat in cache
2. Selectare date corecte, din cele memorate la pasul 1, si click pe Check-in.
3. Completat date pt al doilea zbor, dupa care conexiunea iar a picat. Date au fost salvate (pfiu)
4. Final check-in!

Intre toti pasii au existat timpi de asteptare intre 15 si 20 minute.
Ceea ce e si mai urat din partea celor de la 3 ( providerul de net) e ca dupa ce am dat click pe Connect de sute de ori...acum merge video streamingul fara probleme. Cine mai intelege ....

Azi am intrebat-o pe chinezoaica ( care dupa intrebarea mea s`a dovedit ca nu era chinezoaica) din ce tara e. Mi-am dat seama ca dupa ce am ascultat atata chineza la cei doi chinezi din laborator ca...."chinezii" nostri din apartament nu puteau fi chinezi. Ei vorbesc alta limba ! Si daca te uiti atent la ei...arata parca altfel fata de colegii nostri din laborator.
Raspunsul ei a fost : Malaysia
I knew it !!!!
Asta e un pas mare...am deosebit doua limbi neinteligibile.

No comments:

Post a Comment