15 April 2010

Calitati de hair-stylist

L-am facut aseara ferches pe Cristi :) L-am tuns ca la carte :)
Bineinteles ca s-a lasat pe mana mea...doar nu e prima oara :P Clientul multumit se intoarce mereu:)

L-am tuns cu noul aparat de tuns achizitionat recent...si a trecut testul:)
Estimez ca dupa 3 tunsori vom amortiza investitia :)

Cica a erupt un vulcan aflat sub gheata in Islanda si acum s-a format un nor de cenusa.

The Irish Aviation Authority (IAA) said Irish airspace will be closed from noon until 8pm. A spokeswoman for the Dublin Airport Authority said no planes would land or take off from Irish airports during that time.

Ca urmare, la Irish Ferries le-a crescut vanzarile.

Acum in Dublin e destul de innorat afara....nu stiu daca e vremea sau cenusa :P

Veste: daca pana acum nu-mi mergea de nici o culoare radio Zu pe linux...nici pe browser, nici pe VLC, nici pe Winamp....acum merge pe browser ca in palma :)

No comments:

Post a Comment